Top Social

MIESIĄC OLEJOWANIA WŁOSÓW OLIWKĄ DLA MAM BABYDREAM PFLEGEOL - JAKIE EFEKTY?

Dziś mija miesiąc regularnego olejowania moich włosów oliwką pielęgnacyjną dla mam Babydream Pflegeol. Produkt co prawda jest przeznaczony dla kobiet w ciąży i ma nawilżać skórę przeciwdziałając rozstępom, ale z uwagi na świetny skład postanowiłam przetestować go na moich włosach. Jak się sprawdził? O tym przeczytacie w dalszej części dzisiejszego wpisu.



Niedawno pisałam Wam, że chętnie zaglądam na drogeryjne półki z produktami dla maluchów i mam. To właśnie tam znalazłam krem Bepanthen (pisałam o nim tutaj klik) i do dziś jest moim hitem, jeśli chodzi o pielęgnację skóry. Moją uwagę zwróciła też oliwka na rozstępy dla mam. Zainteresował mnie przede wszystkim świetny skład - jest tam olej ze słodkich migdałów, olej makadamia, olej sojowy, olej ze słonecznika, olej jojoba i witamina E. Do tego jedynie substancja zapachowa i to koniec. Co prawda kiedyś używałam tej oliwki do nawilżania skóry, ale nie testowałam jej na włosach. Dziś mija miesiąc od kiedy pierwszy raz postanowiłam użyć jej do całonocnego olejowania moich włosów. Jakie są efekty? 

→ Zmiękczenie i wygładzenie włosów - muszę przyznać, że żaden olej, którego używałam do olejowania włosów nie zmiękczył ich tak, jak oliwka Pflegeol. Moje włosy przez jakiś czas były sztywne i dosyć nieprzyjemne w dotyku, ale już po kilku nocach spędzonych z tą oliwką wróciły do swojej jedwabistości. Są teraz miękkie jak u dziecka! Uważam to za niesamowite osiągniecie, bo wcześniej używane oleje nie przynosiły już tak spektakularnego efektu. 

→ Dociążenie włosów - moje włosy są z natury skłonne do puszenia i to właśnie olejowanie sprawia, że są odpowiednio dociążone, ale nie przetłuszczone. Nie każdy olej się u nich sprawdza i mieszkanki zazwyczaj nie przynosiły oczekiwanego rezultatu. Zupełnie inaczej było w przypadku oliwki Babydream - moje włosy przestały się puszyć nawet przy dużej wilgotności na zewnątrz. Najbardziej zadowolona jestem z wyglądu moich końcówek, które znów są gładkie i nie przypominają rozczochranej szczotki. Dochodzę do wniosku, że połączenie olejów w składzie musi być po prostu wyjątkowo udane.

→ Nabłyszczenie włosów - przez to, że moje włosy były ciągle spuszone i szorstkie zniknął ich połysk. Teraz znów wróciły do dawnej świetności i pokuszę się nawet o stwierdzenie, że lśnią nieco bardziej. 

→ Koniec z elektryzowaniem - mimo, że okres grzewczy się skończył, to moje włosy zaczęły się niemiłosiernie elektryzować. Co prawda zmieniłam trochę rzeczy w pielęgnacji i podejrzewam który produkt jest winowajcą, ale nawet po jego odstawieniu moje włosy nadal się elektryzowały. Nie pomagała odżywka bez spłukiwania, ani silikonowe serum. Dopiero po kilku olejowaniach z udziałem oliwki Babydream problem całkowicie ustąpił! 


Plusem jest też to, że oliwka pięknie pachnie i jest niesamowicie wydajna. Za około 12 złotych kupicie produkt o świetnym składzie - komponując oleje samodzielnie zapłacicie o wiele więcej. Używam jej też do nawilżania ciała po kąpieli na jeszcze wilgotną skórę. Robię tak, że po wyjściu spod prysznica rozsmarowuję odrobinę oliwki na całym ciele, chwilkę czekam i delikatnie wycieram się ręcznikiem. Efekt to miękka, delikatna skóra, a zapach jest tak kojący i przyjemny, że wręcz ułatwia zasypianie. Wyczuwam ten zapach jeszcze rano :-) Oliwki używam też do masażu antycellulitowego przy bańkach chińskich. Jest to kolejny produkt z półki dla dzieci i mam, który mogę zaliczyć do swoich kosmetycznych hitów.


Dziewczyny, dajcie znać czy próbowałyście olejować włosy oliwką Pflegeol!



78 komentarzy on "MIESIĄC OLEJOWANIA WŁOSÓW OLIWKĄ DLA MAM BABYDREAM PFLEGEOL - JAKIE EFEKTY?"
  1. Nie pozostaje nic innego jak wybrać się do Rossmanna i wypróbować na swoich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dario, w najnowszej gazetce My Center wykorzystany jest Twoj wizerunek przy prezentacji szczotki prostującej. Wyrażałaś zgodę? Jeśli nie to uprzejmie donoszę :-)
    Nie wiem dlaczego ale na Twoim FB nie mogę dodawać komentarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację - już przekazałam ją w odpowiednie ręce. Swoją drogą, to niesamowite, że niektóre marki są tak niepoważne :-)

      Usuń
    2. Uprzejmie donoszę - jak to brzmi :D

      Usuń
    3. Wielbiciele dawnego kina wiedzą skąd ten cytat ;)

      Usuń
    4. Niestety, wrzucając zdjęcie na instagram lub fb oddajemy serwisom prawa autorskie. Instagram ma prawo sprzedawać te zdjęcia na prawo i lewo, stąd nasze wizerunki mogą znaleźć się tam, gdzie sobie tego nie życzymy - i nie da się nic z tym zrobić, bo wstawiając zdjęcie akceptujemy politykę serwisu (w tym - prawa do wykorzystywania zdjęć w celach marketingowych). Facebook jest w tym temacie bezpieczniejszy - też odbiera prawa autorskie, ale nie może sprzedawać zdjęć (może je jedynie oddać innemu serwisowi za darmo, ale tego nie robi bo nie ma z tego zysków). Natomiast jeśli zdjęcie zostało pobrane bezpośrednio z Twojej strony, Dario - oczywiście zaraguj na to. Zachęcam do czytania regulaminów. Pozdrawiam, Patrycja

      Usuń
  3. hej mogłabyś napisać jak olej-ujesz włosy? :) bardzo proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam olej na suche włosy zaczynając od wysokości brody w dól. Dobrze go rozprowadzam, następnie przeczesuję grzebieniem o szerokim rozstawie zębów, związuję włosy w warkocz i idę spać. Rano dokładnie myję całe włosy :-)

      Usuń
    2. A czym myjesz włosy po olejowaniu? Ja mam czasem wrażenie przetłuszczonych włosów po tym zabiegu

      Usuń
  4. Akurat kończy mi się olejek do włosów (aktualnie odżywczy Vianek), także z chęcią wypróbuję tę oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) I jakie Twoje refleksje na temat Vianka? Zaczęłam dziś przygodę z nim ;)

      Usuń
  5. Dario, skąd ta piękna sukienka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukieneczka z Reserved, ale stara kolekcja :-)

      Usuń
  6. Używałam tej oliwki i bardzo ją sobie chwalę, również jest moim hitem.

    OdpowiedzUsuń
  7. A poleciłabyś może coś na rzadkie włosy? Mam kręcone włosy i są baaardzo rzadkie. W dodatku teraz stosuję terapię Izotekiem i to też chyba trochę zwiększyło ich wypadanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, odsyłam do wpisu na temat wcierek zagęszczających włosy i zmniejszających wypadanie: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/jak-przyspieszyc-wzrost-wosow-i.html

      Usuń
  8. Czy mogłabyś polecić mi jakieś dobre odżywki lub maski emolientowe dobre dla przesuszonych i sztywnych włosów? Najlepiej bez protein, bo niestety moje włosy kompletnie ich nie tolerują :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztywność włosów może być spowodowana właśnie przeproteinowaniem. Możliwe też, że taka jest ich natura. Dobrą, zmiękczającą odżywką jest Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque - zawsze do niej wracam, kiedy moje włosy zaczynają być sztywne. Poza tym systematyczne olejowanie powinno najbardziej pomóc i oliwka o której dziś wspominałam będzie bardzo pomocna :-)

      Usuń
  9. Na czym polega olejowanie włosów? Jak to się robi i czy trzeba codziennie? Proszę o odpowiedź☺ Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie w moim wykonaniu polega na nakładaniu oleju na włosy zaczynając od wysokości brody w dół (nigdy nie robię tego wyżej, ponieważ włosy mogą się bardziej przetłuszczać, poza tym mam wrażliwą skórę głowy). Dokładnie rozprowadzam olej, następnie przeczesuję je grzebieniem i zaplatam w warkocz. Idę spać i myję włosy (dwa razy), później standardowo nakładam odżywkę itd. Olejowanie wykonuję albo na całą noc, albo choć na godzinę przed myciem :-)

      Usuń
  10. jak często jej używałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed każdym myciem, głównie na noc :-) Mniej więcej trzy razy w tygodniu.

      Usuń
    2. Ja niestety musze myć włosy codziennie, tak je przyzwyczaiłam i mam teraz straszny problem, bo nie jestem w stanie tego odwrócic :(

      Usuń
    3. Kochana, może spróbuj przez tydzień myć co drugi dzień, a drugiego dnia związywać? Przez pierwsze dwa tygodnie to będzie koszmar, ale gwarantuję, włosy się prędzej czy później przyzwyczają.

      Usuń
  11. Daria czy stosujesz olejek na włosy codziennie wieczorem czy tylko 2 -3 razy w tygodniu? Pozdrawiam Aga :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo ciekawa odpowiedzi na to pytanie. :) Powoli kończy się mój obecny olejek do olejowania włosów i chyba już wiem, który będzie następny w kolejce do wypróbowania. ;)

      Usuń
    2. Dziewczyny, mniej więcej trzy razy w tygodniu (przed każdym myciem na całą noc).

      Usuń
  12. Używałam całą ciążę- rozstępów brak:) teraz wciąż używam dla ujędrnienia skóry -efekt super :) czas na włosy... dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam stosować ten produkt również na skórę :-)

      Usuń
    2. Ja mam klopot z zapachem, jest typowo "niemowlecy" :(

      Usuń
  13. Fajny ten olejek sama stosuję, już długi czas, ale mam wrażenie, że z czasem włosy zaczynają się strączkować no i niestety już kilka razy "przeolejowałam" tak, że wlosy po umyciu były tłuste.... ale to wina raczej użytej ilości a nie samego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strączkowanie jest spowodowane właśnie przeolejowaniem - włosy potrzebują odrobiny protein. Polecam szampon Himalaya i pisałam o nim tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/03/ciekawostki-z-zycia-moich-wosow.html

      Co do ilości oleju to naprawdę wystarczy tylko troszkę. Często popełnianym błędem jest dosłowne "kąpanie" włosów w oleju, a to niczemu nie służy, a jedynie zostawi ślad np. na poduszce :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana:* Właśnie mam ciężko z ułożeniem PEHowej pielęgnacji, pomimo że teorię mniej więcej znam... :( To nic popróbuję znowu może tym razem włączę ten szampon :).

      Usuń
  14. Witaj Dario :-) mam problem z włosami,bardzo się przetluszczaja u nasady i są suche na końcach. Na pewno już od jutra wypróbuję polecana przez Ciebie oliwke,ale mam pytanko jakiego szamponu i odżywki używasz jednocześnie z tą oliwka?chodzi mi o konkretną firmę bo wypróbowałam już naprawdę wielu ale żaden nie pomógł: -( prosze Cie bardzo o pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam tego szamponu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/03/ciekawostki-z-zycia-moich-wosow.html
      Jeśli chodzi o odżywkę, to jest nią Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque.
      Takie trio zapewnia mi idealną równowagę, bo też miałam problem z tłustymi włosami u nasady, a suchymi na końcach :-)

      Usuń
  15. Ja stosuje od paru lat i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam tej oliwki w ciąży i byłam bardzo zadowolona. Muszę koniecznie wypróbować ją na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaprzyjaźniłam się z nią już prawie 2 lata temu, ale stosowałam ją wyłącznie do nawilżenia ciała. Dziś wypróbuję ją na włosy. Skład faktycznie ma wyśmienity, a ja nigdy nie wpadłam na pomysł z użyciem jej do olejowania. 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosowałam na ciało i włosy. Bardzo lubiłam, skończyłam dwa opakowania, a teraz sprawdzam inne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  20. Dario tą oliwkę nakładasz na suche czy wilgotne włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na suche, bo u mnie olejowanie na mokre czy wilgotne włosy zupełnie się nie sprawdza :-)

      Usuń
  21. Genialny produkt. Jeden z pierwszych od których zaczęłam swoją przygodę z olejowaniem. Czas chyba do niego wrócić ��

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej w jaki sposob uzywalaas tej oliwki kladlas sie w oliwce na noc i rano splukiwałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - kiedy moje włosy są już "nieświeże" i rano planuję je myć, to zawsze na noc nakładam olej i rano myję głowę :-)

      Usuń
    2. Hej. Myję włosy zawsze wieczorem,na ile godzin przed myciem zastosować olejek-godzina wystarczy czy może na dłużej? Pozdrawiam-swietny wpis😉😉

      Usuń
  23. Oliwkę stosowałam na włosy bardzo wysuszone z dwa lata temu i miałam z nią problem, bo trudno było ją domyć z włosów. Teraz włosy są już w dużo lepszej formie, mamy chyba podobny tym i może spróbuje do niej wrócić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze domywa ją szampon o którym pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/03/ciekawostki-z-zycia-moich-wosow.html

      Dodam, że myję włosy zawsze dwa razy :-)

      Usuń
  24. A u mnie kompletnie się nie sprawdził. A moje włosy bardzo się puszą :(

    OdpowiedzUsuń
  25. juz wiem po co wybiore sie do rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aktualnie przy myciu włosów, za każdym razem muszę użyć odżywki- bo inaczej są suche, nie do rozczesania i tak dalej.. Czy olejując włosy na drugi dzień po umyciu też stosujesz odżywki? I czy olejujesz codziennie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze nakładam po myciu włosów jakąś maskę czy odżywkę :-) Olejuję przed każdym myciem - albo na całą noc, albo na godzinę przed :-)

      Usuń
  27. Miałam podejście do tej oliwki, ale szczerze nie pamiętam efektów. Był to w sumie też czas eksperymentów i zasady "Im więcej, tym lepiej", co nie jest dobre ;) Muszę zrobić podejście numer dwa :) Zwłaszcza, że moje włosy podobnie jak Twoje ostatnio strasznie się elektryzują!
    Dołączam się do pytań zadanych wyżej - jak często nakładałaś ją na włosy? Nie chciałabym przedobrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed każdym myciem czyli co drugi dzień :-)

      Usuń
    2. Oj to często! Będę testować :)

      Usuń
  28. U mnie to numer jeden, jeśli chodzi o olejowanie :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też jej używam i na ciało i na włosy i jestem bardzo zadowolona. Włosy są miękkie i dobrze nawilżone ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super :) kolejna dobra rada od Ciebie do wypróbowania :) krople żołądkowe idealnie się sprawdziły :) czy możesz napisać coś więcej o tych chińskich bańkach na cellulit? Lub podesłać link jeśli o nich pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
  31. A jesli moje włosy sięgają brody to też mogę je olejowac? Napisałaś że powyżej brody się nie powinno bo się będą przetluszczac. Dziękuję za odpowiedź z góry.

    OdpowiedzUsuń
  32. jaką ilość oliwki nakładasz jednorazowo na włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam tę oliwkę od kilku lat. Jest niedroga i sprawdza się na skórze, włosach :)co jest dla mnie ogromnym plusem. Z czasem jednak jej zapach zaczyna mnie odrobinę męczyć. Dla mnie hitem jeśli chodzi o olejowanie włosów okazał się olejek z Alterry - mam kręcone włosy i właśnie po nim nabrały fajnego skrętu oraz sprężystości. Poza tym Amla Dabur - niegdyś pomogła mi uratować włosy przed wypadaniem i teraz, gdy problem powrócił ja powróciłam do Amli, z tym że w tym momencie używam tej wersji Gold, która ma mniej uciążliwy zapach. Dzięki za polecenie olejku z drzewa herbacianego na problemy ze skórą głowy - bardzo pomógł mi w problemie łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  35. A czy olej trzeba nakładać na mokre czy suche włosy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie chce sie czepiac ale to troche dziwnie brzmi " Dziewczyny, dajcie znać czy próbowałyście olejować włosy oliwką Pflegeol! " ..chyba oliwka Babydreams...bo Pflegeöl tzn. po prostu oliwka i na kazdej niemieckiej oliwce jest napisane po niemiecku - Pflegeöl :))
    Poza tym zakupilam dzis przy okazji zakupow w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak wykonujesz peeling z użyciem cukru? Co do niego dodajesz? Pozdrawiam 🌼🌼🌼🌼

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wpis! jak zawsze ;) muszę wypróbować tą oliwkę

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam pytanie, czy oliwka dla niemowląt będzie miała podobne działanie? Oczywiście tez babydream :)
    Bo mój mąż kupił mi właśnie dla niemowląt :p

    OdpowiedzUsuń
  40. Dario, jaką ilość produkty nakładasz jednorazowo na włosy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana, Twoje włosy są tak piękne, że pewnie nawet, gdyby wysmarować je Kujawskim, były idealnie lśniące i gładkie! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna opcja! Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej muszę spróbować, aczkolwiek nie mam juz nadzieji bo olejuje wlosy co tydzień i nie widać żadnych efektów. Używam kokosowego i nawet arganowego i nic. Moze to kwestia polaczenia ich wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć :) Ja mam pytanie co do wcierki z soku z czarnej brzozy. Wcieram sok na godzinę przed umyciem włosów, na nawilżoną skórę głowy i zawijam w turban. Nie powoduje to u mnie jednak mrowienia ani pieczenia. Czy to znaczy, że nie działa do końca tak, jak należy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem Twoją obserwatorką od około dwóch lat, jednak to będzie pierwszy komentarz. Cieszę się, że tak precyzyjnie opisałaś w poście właściwości i efekty olejku, do tej pory wszelkie moje próby olejowania włosów (rozjaśnianych, podatnych, puszących się) kończyły się fiaskiem. W pewnym momencie stwierdziłam, że olejowanie albo nie jest dla mnie albo po prostu jest przereklamowane. Jednak po kilkukrotnym użyciu olejku o którym wspominasz w poście myślę, że w końcu trafiłam w odpowiednie połączenie składników. Zaczynam widzieć pierwsze efekty, co ciekawe, nie tylko ja. Chciałabym Ci podziękować za tę nieoczywistą rekomendację! Pozdrawiam również z Trójmiasta :) Monika

    OdpowiedzUsuń
  46. Wypróbuję moją oliwkę, na skórze dobrze się sprawdza więc zobaczę jak sprawdzi się na włosach. A na włosach oraz na skórze przetestowałam z pozytywnym skutkiem uzdatnioną wodę z filtra prysznicowego z systemem kdf bo ta woda jest bardzo ekologiczna bez chloru i fluoru.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana, co masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana, co masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  49. Używałam go w pierwszej ciąży i teraz obecnie w kolejnej również :) świetny produkt! Ani jednego rozstępu :) do włosów co prawda nie używałam, ale mnie przekonałaś! A że mam go na półce to przy najbliższej okazji go wypróbuję, bo i wygląd moich włosów obecnie ma wiele do życzenia... :/ są mega przesuszone... :( dziękuję za pomysł :D i pozdrawiam :) Monika

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze tylko jedno pytanie odnośnie olejowania :) jak często trzeba je wykonywać? Przed każdym myciem, czy może raz w tygodniu wystarczy? Monika

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature