Top Social

JAKI MAKIJAŻ NA ŚWIĘTA I SYLWESTRA? POSTAW NA BŁYSK! NAJPIĘKNIEJSZE, POŁYSKUJĄCE CIENIE W MOJEJ KOLEKCJI.

Wigilijny wieczór, blask świątecznych ozdób i płomień świec, to doskonała okazja, aby podkreślić swoje spojrzenie jakimś pięknym, migoczącym cieniem. W takich okolicznościach będzie miał szansę pokazać wszystkie swoje możliwości! Jeśli miałabym jednym słowem określić najważniejszą cechę grudniowego makijażu, to postawiłabym na "kontrolowany" błysk i w dzisiejszym wpisie będzie go dosyć sporo. Pokażę Wam najpiękniejsze, migoczące cienie, które idealnie wkomponują się w świąteczno-sylwestrowy klimat. 



Cienie sypkie marki Inglot mam w swojej kosmetyczce już od bardzo dawna. Są naprawdę niesamowite i potrafią podrasować nawet najbardziej ponury makijaż oczu. Odcień 86 to wyjątkowo udane połączenie różu, fioletu i pomarańczu, które wspaniale podkreśli błękitny lub zielony kolor tęczówki. Odcień 50 to różowe złoto, ale z łososiowym akcentem. Cienie najlepiej nakładać palcem na lekko wilgotną od korektora powiekę. Kolor nr 50 wygląda najlepiej wówczas, gdy nanoszę go ruchami pocierającymi, ponieważ dopiero wtedy wydobywa się z niego najpiękniejszy połysk. Obywa kolory wspaniale łączą się z matowymi brązami i w takim duecie wyglądają najbardziej spektakularnie. Jeśli szukacie takich wyjątkowych świecidełek na powieki, to w Inglocie jest naprawdę spory wybór. W dalszej części wpisu zobaczycie jak obydwa kolory prezentują się w sztucznym oświetleniu. 


Od góry: Juno Moon, Cleo, Selfish, Danae i Absinthe. 

A teraz coś dla zwolenniczek nieco mniejszego połysku. Cienie marki Nabla są bardziej metaliczne, chociaż kolor Danae potrafi zaskoczyć. To piękny, ciepły brąz z domieszką złota, który w wigilijny wieczór czy też sylwestrową noc na pewno się sprawdzi. Jeśli jesteście posiadaczkami zielonej lub niebieskiej tęczówki oka, to polecam Wam odcień Selfish czyli migoczący fiolet ze srebrnymi drobinkami. Możecie go także połączyć z nieco bardziej zgaszonym fioletem/oberżyną o nazwie Juno Moon. Wspaniale prezentuje się w duecie z każdym złotem np. tym o nazwie Cleo. Cień Absithe jest takim mniej połyskującym odpowiednikiem Inglota 85, ale akurat ten kolor bardziej nadaje się na sylwestrową imprezkę. 

A tak oto jak prezentują się cienie w sztucznym oświetleniu. 
Od lewej: Inglot 86, Inglot 50, Nabla Juno Moon, Nabla Selfish


Mam też coś dla fanek brązów i złota czyli bardziej stonowanego makijażu, który będzie pasował zarówno do jasnych, jak i ciemnych oczu. Cień Era Minerals o nazwie Spellbound jest w mojej kosmetyczce od kilku dobrych lat i to takie szampańskie złotko, które pięknie wygląda w połączeniu z matowym, brązowym cieniem. Można go nałożyć na całą ruchomą powiekę lub jako akcent, w wewnętrznym kąciku oka i zawsze wygląda obłędnie. Kolejny cień tej marki to Hypnotic i to już idealny materiał do stworzenia sylwestrowego makijażu. Chyba nie spotkałam się jeszcze z tak ciekawym połączeniem brązu, złota i ciemnej zieleni. Jego jedyną wadą jest to, że mocno się osypuje, więc najlepiej nakładać do zwilżonym palcem i na odpowiednio przygotowaną powiekę. Myślę, że niezbędna jest dobra baza lub klej do brokatu np. taki, który znajdziecie w asortymencie marki Kryolan. Ostatnim cieniem w neutralnej kolorystyce jest pigment z Kobo o nazwie Seashell. Najmniej błyszczący, ale jeśli dopiero oswajacie się z migoczącym makijażem, to możecie od niego zacząć. Ma w sobie złote i różowe akcenty i najlepiej wygląda w kącikach oczu. 


A to już coś, co każda "sroczka" i fanka błysku na powiekach na pewno zna czyli Awesome Metals z Makeup Revolution w odcieniu Rose Gold. Ciężka, kremowa formuła, z którą trzeba nauczyć się pracować, ale przy odrobinie wprawy na pewno uzyskacie spektakularny efekt. Takiego błysku na powiekach nie zapewni Wam żaden inny produkt. Wygląda jak złocista tafla, która mieni się czystym złotem. Do tego produktu dołączony jest też specjalny płyn, z którym można go rozrabiać, aby uzyskać bardziej płynną i łatwiejszą w aplikacji konsystencję. W mojej ocenie zabiera jednak trochę połysku. To cień, który idealnie sprawdzi się w centralnej części górnej powieki lub w kącikach oczu, zarówno na święta jak i w sylwestra. Możecie go zobaczyć na facebookowej zajawce do tego wpisu :-)

Od lewej: Nabla Danae, Makeup Revolution Awesome Metals, Era Minerals Spellbound, Kobo Seashell, Era Minerals Hypnotic, Nabla Cleo


Zastanawiałyście się już jak będzie wyglądał Wasz świąteczny lub sylwestrowy makijaż? Jaki cień z mojej kolekcji najbardziej przypadł Wam do gustu? A może w tym roku postawicie na bardziej intensywne usta i subtelny makijaż oczu? 

72 komentarze on "JAKI MAKIJAŻ NA ŚWIĘTA I SYLWESTRA? POSTAW NA BŁYSK! NAJPIĘKNIEJSZE, POŁYSKUJĄCE CIENIE W MOJEJ KOLEKCJI. "
  1. Inglot86 jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Inglot 50! Co za cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Inglot86 jest zdecydowanie najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Inglot cudowny <3 a tak z innej beczki - stosujesz hennę na brwi czy stawiasz jednak na farbki, cienie? Sama regulujesz brwi czy oddajesz się w ręce sprawdzonej kosmetyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wszystko robię sama i jeśli chodzi o makijaż czy jakieś zabiegi typu regulacja czy henna, to ufam tylko sobie :-) Co do podkreślania brwi, to aktualnie tylko kredki np. Nabla czy Bell (niedawno o nich wspominałam).

      Usuń
  5. Fantastyczne te kolorki z Inglota 😍😍
    A mogłabyś polecić coś z Makeup Revolution? Jakaś paletka fajna pasująca do zielonych oczu i wlasnie na święta bym ją chciała 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wypróbuj sobie Girl Panic - moja ulubiona spośród wszystkich palet, które mam :-)

      Usuń
  6. Genialne połyskujące cienie, np. odcienie złota, ma firma Mistic Warsaw dostępna w Kontigo, teraz jest na nie promocja -30%, super pigmentacja, sprzedawane pojedynczo. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem gdzie Ty kupujesz te wszystkie dodatki jak np. ta drewniana podstawka z elementem skóry. Jest po prostu prześliczna. Zdradzisz skąd jest ? ;)
    a co do makijaży, ja bardzo lubię przemycać do nich pigmenty z kobo ;) są niedrogie, a kolory mają całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, akurat tą podstawkę dostałam w prezencie więc nie wiem gdzie była kupiona. Podejrzewam, że to handmade na zamówienie :-)

      Usuń
  8. cienie bardzo ladne,ale ta podkladka z gwiazdka najladniejsza,mozna wiedziec gdzie jest dostepna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w prezencie, więc niestety nie wiem :-)

      Usuń
  9. Jestem straszną sroką! A w okresie jesień-zima, to już w ogóle... Nie mogę oderwać się od tych pięknych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te cienie z Inglota prezentują się niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej spodobał się cień z Makeup Revolution. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam cień w folii z Revolution i się w nim zakochałam. Daje niesamowity blask na powiece. Po prostu istne cudo, nic więcej dodawać nie muszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za połyskującymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co byś poleciła mi na włosy aby były gęste i długie? Mam od urodzenia cienkie włosy. Obecnie teraz mam włosy ok. 42 cm od skóry głowy i chcę zapuścić włosy do ok.60 cm. Używam zalecony przez dermatologa szampon Argeal na zmianę z Pirolamem, odżywka Gliss Kur i maskę. Od 2 dni wcieram odżywkę z Jantar. Piję pokrzywę, szałwię. Zdrowo się odżywiam. Co mi radzisz żeby mniałam gęste włosy i długie ok. 60 cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma uniwersalnej recepty, ale polecam mój plan na piękniejsze włosy w 30 dni: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/08/jak-dbac-o-wosy-i-nie-zwariowac-prosty.html

      Usuń
  15. Dario, przez moją niedoczynność mam problemy z suchą skórą pod oczami. Mam 18 lat. Jaki krem pod oczy polecisz? Dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz zainwestować trochę więcej pieniędzy, to polecam Clinique All About Eyes w wersji Rich. Dobry jest też La Roche Posay Redermic R, a w stanach mocnego przesuszenia możesz również nakładać NA krem zwykłą wazelinę. To pomaga kremowi lepiej zadziałać i zapobiega odparowywaniu wody :-)

      Usuń
  16. Zdecydownie wygrywa Inglot 50!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobietki potrzebuje waszej pomocy! Muszę wybrać dla siebie krem na noc,mam cerę mieszaną ale bardziej w stronę tłustej, rozszerzone pory i niestety mam skłonność do zaczerwienień. Chcialabym zeby moj krem stopniowo korygował te wady na mojej twarzy ;) Może macie jakichś ulubieńców lub po prostu sprawdzone kremy? Proszę o pomoc! Jestem młoda więc krem raczej nie dla kobiet w wieku 50+ :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ingloty muszę je mieć! Szczególnie nr 50💜

    OdpowiedzUsuń
  19. A może zrobisz wpis jeszcze przed świętami takie przykładowe makijaże oka z wykorzystaniem tych wymienionych cieni? Albo w ogóle krok po kroku jak taki sylwestrowy makijaż robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście stawiam na klasyczny mat, chociaż mam w swojej kosmetycznej kolekcji kilka podobnych perełek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne cuda. Ja w tym roku Sylwester do 17 spędzam w pracy a później w warunkach domowych, więc raczej nie skorzystam. Może uda się poszaleć z makijażem na jakiejś karnawałowej imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że użycie takich cieni w atmosferze Świąt sprawi, że tego blasku będzie za dużo, ale jeśli chodzi o sylwestra to jak najbardziej jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie można kupić cienie Era Minerals o nazwie Spellbound?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie tylko na stronie internetowej marki 😊

      Usuń
  24. Mam pytanie odnośnie pościeli z IKEA, ponieważ zadowolona jesteś z białej w szare pasy czy to NYPONROS, jeżeli nie podaj proszę która? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Nypronos. Jestem z niej bardzo zadowolona, natomiast nie odpowiada mi wielkość poszewki na poduszkę. Mogłaby być niego większa, standardowa 😊

      Usuń
  25. Hej ja mam pytanie odnosnie kwasów tca. Obecnie jestem po drugim zabiegu ;) Moglabys mi powiedziec czym nawilzasz buzie po kwasach bo ja nic nie moge sobie dopasowac wszystkie kremy mi jeszcze bardziej wysuszaja ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko i wyłącznie Zinalfat - najlepszy krem po kwasach 😊

      Usuń
    2. Juz zakupiłam :) Dzięki

      Usuń
  26. Piękne te cienie, zwłaszcza Inglot! Czy można się jeszcze spodziewać przed świętami przykładowych makijaży, albo twoich kreacji? Widząc też jakie piękne masz zdjęcia, chętnie bym zobaczyła, jak dekorujesz dom! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w niedzielę postaram sie opublikować post ze świątecznymi stylizacjami 😊

      Usuń
  27. Dario czy na pierwszym zdjęciu jest nowy podkład estee lauder ? Co o nim myślisz uzywalas już ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mam zdania, dam znać pózniej 😊

      Usuń
  28. Cześć Dario!! Pytanie trochę niezwiązane z tematem....chciałam Cię poprosić o pomoc w doborze odpowiedniego kosmetyku do makijażu brwi. Otóż chciałabym, zeby nadał włoskom kształt, był trwały i by móc uzupełnić małe ubytki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie najlepszy bedzie żel do brwi z kolorem. Bardzo fajne znajdziesz w asortymencie Golden Rose lub Inglot 😬

      Usuń
    2. Dzięki 😉

      Usuń
  29. Dario który krem nawilżający z la roche posay plecasz. ? Jest ich trochę do wyboru i nie wiem na który się zdecydować. Dodam że mam skórę mieszana z rozszerzonymi porami i skłonna do zapychania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie najlepszy, nawilżający krem na noc z LRP to Effaclar H 😊

      Usuń
  30. Te kolory są cudowne, zwłaszcza Inglot 💖 Naprawdę uważam, że ta marka jest w Polsce stanowczo niedoceniana. Moja koleżanka w UK za każdym razem gdy jechałam do Polski prosiła o przywiezienie produktów Inglot i nie mogła się nadziwić, że są takie tanie! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Stanach Inglot również jest dosyć drogą marką :-)

      Usuń
  31. Kochana, prosimy o post z zegarkami :). Bardzo, bardzo prosimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś cudowna :) buziaki :*

      Usuń
  32. jak dokładnie nazywa się paletka na ostatnim zdjęciu? przeczytałam post trzy razy i nadal nie wiem, chyba się pogubiłam :( a chciałam ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  33. przeczytałam post dwa razy i nadal nie wiem :( jak dokładnie nazywa się paletka z ostatniego zdjęcia? jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To paletka IsaDora z edycji świątecznej - niestety jest już niedostępna, dlatego też nie wymieniałam jej w poście :-)

      Usuń
    2. szkoda, ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  34. Szkoooda, że nie ma zdjęcia z makijażem na oczach :) Ale kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość już wykorzystywałam w makijażach na blogu :-)

      Usuń
  35. na Wigilie raczej nikt brokatem się nie obsypuje, to nie dyskoteka

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana a ja z innej beczki - jak często robisz hybrydy? Na każdym zdjeciu masz idealne paznokcie i tak się właśnie zastanawiam czy one Ci w ogóle rosną ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Dario ! :) Mam duzy problem :( Chodzi o włosy... Kiedys miałam je ścięte krótko jakies 4 lata taemu na tzw bombkę.. boki dłuższe i tył krótki wygolony maszynką.. teraz je zapuszczam..sięgają delikatnie za ramiona.. rosną bardzo wolno.. ale jest tego przyczyna kiedys farbowałam je rozjaśniaczem pozniej juz tylko farba, codziennie prostowałam i bardzo rzadko podcinałam koncowki.. teraz nie farbuje ich juz od lutego , nie prostuje szusze zimnym powietrzem uzywam wcierek robie olejowanie itd opieram sie na twoich sposobach ale konkretnie chodzi mi wlasnie o ten wygolony tył.. wydaje mi sie jak by włosy w ogole nie rosły..włosy przy prawym i lewym ramieniu tak jak pisałam wychodza delikatnie za framie a środek jest o j jakies 3-3,5cm krotszy mimo to ze przy podcinaniu koncówek były juz wyrownane :( co robic ? :( bardzo proszę o jakąś rade.. z góry dziękuję za przeczytanie tego listu :p :) Miłego wieczoru :) Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam czy mogłabys mi polecić dobry podkład i puder do cery mieszanej (na codzień) uzywałam ostatnio Clinic i collistar potrzebuję moze troszkę mocniejszego krycia bo te ktore uzywałam były delikatne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj!
    Chciałam zapytać o paletkę z ostatniego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne cienie! W szczególności ten złoty, który według mnie będzie HITEM tego sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dario, skąd te piękne bransoletki w tle?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature