Top Social

DWIE ŚWIĄTECZNE STYLIZACJE: CZERWONA SUKIENKA I SREBRNA SPÓDNICA Z BIAŁĄ KOSZULĄ.

Dziś przygotowałam dla Was post w iście świątecznym klimacie. W roli głównej czerwona sukienka oraz błyszcząca spódniczka w duecie z białą koszulą. A wszystko to przyozdobione piękną, minimalistyczną biżuterią. Jeśli poszukujecie odrobiny inspiracji do stworzenia świątecznego zestawu, to zapraszam do dalszego czytania. Być może znajdziecie tu coś dla siebie.

kosmetyczna_hedonistka_czerwona_sukienka_stylizacje_blog_swiateczne_na_swieta

Zacznę od stylizacji wigilijnej. To połączenie połyskującej spódnicy i białej koszuli. Możemy ją wystylizować na kilka sposobów dzięki wiązaniu, które jest przy szyi. Osobiście lubię puścić szarfę luźno (zasłania nieco głębszy dekolt), ale można ją także związać w kokardę na boku, bądź też w centralnej części. Do stylizacji dobrałam czarne szpilki oraz srebrną biżuterię, która wydaje się być tu najlepszym wyborem. Do tego zegarek Mockberg oraz koralikowa bransoletka, która jest prezentem i niestety nie wiem skąd pochodzi. Osobiście lubię dobierać do tego typu stylizacji cieliste rajstopy i te akurat są marki Calzedonia.

Koszula - Zara | Spódnica - Reserved | Zegarek - Mockberg | Buty - Shein | Naszyjnik - tutaj klik | Kolczyki tutaj klik | Torebka - Monashe

stylizacja_na_swieta_swiateczna_stylizacja_kosmetyczna_hedonistka_biala_koszula_zarabiała_koszula_zaraminimalistyczna_bizuteria_sotho_biala_koszula_zara

Czerwona sukienka to już świąteczny klasyk. Niby banał i jeden z najbardziej oczywistych wyborów, ale święta i wszystko co się z nimi wiąże to dla mnie pewien schemat, który uwielbiam powielać. Sukienka o fasonie bombki będzie idealna dla dziewczyn, które mają wąską talię, ale nieco drobniejsze biodra. Ładnie je uwypukli i stworzy kobiece proporcje. Najbardziej podoba mi się w niej to, że zupełnie nie krępuje ruchów i jest niesamowicie wygodna. Ma również ciekawy wzór - pod warstwą ornamentowej koronki kryje się połyskująca satyna. Całość prezentuje się bardzo świątecznie i szczerze, to nie wyobrażam sobie założyć tej sukienki na inną okazję. Jest wręcz stworzona na święta! Dobrałam do niej zamszowe szpilki i musicie wybaczyć, że nie pokazuję się w całości. Niestety mój obiektyw jest za wąski, a pomieszczenie zbyt małe, by objąć całą sylwetkę w jednym kadrze. Jest też minimalistyczna biżuteria od Sotho czyli piękny naszyjnik, który można nosić na kilka sposobów oraz subtelne kolczyki. Składając zamówienie na stronie sotho.pl i podając kod "SOTHOFW2016" otrzymujecie zniżkę od -20% do prawie -50% na całą kolekcję (ważny do końca roku). Znajdziecie tam wiele propozycji na prezent oraz z pewnością upolujecie coś, co idealnie uzupełni Wasze świąteczne i sylwestrowe stylizacje

Sukienka - Mohito | Naszyjnik - tutaj klik | Kolczyki - tutaj klik | Bransoletka - The Peachbox | Torebka - Monashe

czerwona_sukienka_na_swieta_bombka_rozkloszowana_mohito_kosmetyczna_hedonistkabizuteria_zlota_sotho

Dziewczyny, korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć wspaniałych świąt oraz udanej zabawy sylwestrowej! Oby nadchodzący rok był jeszcze lepszy niż ten, który właśnie mija. 
Dajcie koniecznie znać jak będą się prezentować Wasze świąteczne stylizacje.


76 komentarzy on "DWIE ŚWIĄTECZNE STYLIZACJE: CZERWONA SUKIENKA I SREBRNA SPÓDNICA Z BIAŁĄ KOSZULĄ. "
  1. Kochana mam skłonność do zapychania twarzy jeśli stosuje ciężkie kremy uzywam sylveco lekki brzozowy ale na zimę to tragedia czy mozesz mi cos polecić zeby fajnie nawilżyć a nie zapchać twarzy? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dobór kremu to naprawdę bardzo indywidualna sprawa. Trudno powiedzieć czy moi ulubieńcy się u Ciebie sprawdzą, ale możesz spróbować. U mnie najlepiej sprawdza się na noc krem La Roche Posay Effaclar H, a na dzień Clinique Moisture Surge :-)

      Usuń
    2. Piórka <3

      Usuń
  2. Dario czy w okresie zimowym używasz filtrów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie codziennie, ale staram się o tym pamiętać szczególnie, jeśli planuję dłuższy pobyt na zewnątrz :-)

      Usuń
    2. Filtry to wymysł firm kosmetycznych nastawionych tylko i wyłącznie na zysk. Szczególnie w okresie zimowym powinniśmy korzystać ze słońca dzięki któremu w naszym organizmie syntetyzowana jest wit D której mamy niedobór. Poczytajcie publikacje medyczne i nie wierzcie w takie brednie jakimi są filtry.

      Usuń
    3. Masz trochę racji. Problem z witaminą D jest jednak taki, że nawet w słonecznych zakątkach świata ludzie mają niedobór tej witaminy, wiele zależy od ogólnego stanu zdrowia danej osoby - w stanach chorobowych zapotrzebowanie na wit. D3 sięga nawet kilkunastu (!) tys. JM (jednostek międzynarodowych) na dobę dla osoby dorosłej. Wtedy nawet całkowite odstawienie filtrów i wczasy na plaży nudystów w tropikach mogą nie wystarczyć.
      U mnie z wit. D3 było tak, że przez cały rok przyjmowałam wit. D 2000JM na dobę (w okresie przeziębień czy infekcji dawka podwójna przez kilka dni), dużo przebywałam na słońcu, nogi i ramiona odsłonięte (nie wystarczy przebywać na słońcu, przede wszystkim trzeba wystawić na słońce GOŁĄ skórę), nie używałam filtrów (jedynie latem i to tylko na twarz). Efekt? Niski poziom witaminy D3, dolna granica zakresu referencyjnego. Zalecenie: podwoić dawkę wit. D3.
      Nie popadajmy w skrajności, nie demonizujmy. W kwestii wit. D3 warto zrobić badanie krwi, a następnie dobrać odpowiednią dla siebie dawkę. No i obserwujmy siebie, bo każdy z nas jest inny.
      Wesołych Świąt! :)

      Usuń
    4. Witamina D w naszym klimacie wytwarzana jest tylko od kwietnia do września :)

      Usuń
    5. Witaminę D należy suplementować w sezonie jesień/zima. Nie ma innej rady w naszym kraju, nie ma możliwości żeby promienie słońca mogły ją nam dostarczyć.

      Usuń
  3. A możesz napisać skąd taki fajny stoliczek z ostatniego zdjęcia? Stylizacje fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jaki krem pod oczy aktualnie jest najlepszy dla ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy cos o włosach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świąteczne stylizacje :)i ta kolorystyka achhh cudo!!!
    Dario mam pytanko co kupujesz swojemu facetowi pod choinkę w tym roku?
    Pozdrawiam świątecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co sadzisz o Ombre?

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje baardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz zjawiskowo, Dario! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja z czerwoną sukienką oszałamiająca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi bardzo spodobały się obie stylizacje, ale niestety mam szerokie biodra i fason spódniczki i sukienki średnio mi odpowiada. Aczkolwiek Tobie w obu stylizacjach jest przepięknie :) życzę Tobie i Twoim bliskim wspaniałych świąt spędzonych w ciepłej atmosferze, wielu łask od nowonarodzonego i udanej zabawy sylwestrowej. Obyś w nadchodzącym roku spełniła jak najwięcej swoich zamierzeń i uraczyla nas jak największą ilością wpisów. Serdecznie Pozdrawiam, Wiola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia :-) Serdeczności <3

      Usuń
  12. Mam te piórka od SOTHO, są niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piórka Sotho genialne, zwłaszcza kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. zebys nie wiem co na siebie zakladala,twija nawieksza ozdoba sa wlosy,przepiekne
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam spytać o ostatni wpis dot. planów zakupowych, gdzie zamierzasz kupić szczotkę do włosów Olivia Garden Finger Brush? nie wiem jaką wybrać mam włosy do ramion, midium czy large?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówię na Allegro i raczej największą :-)

      Usuń
  16. Czy to ta bluzka:
    http://m.zara.com/pl/pl/kobieta/koszule/bluzki/bluzka-z-zapięciem-na-suwak-i-wiązaniem-przy-dekolcie-c763513p3852012.html ?
    U Ciebie wyglada świetnie, ale na stronie c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta :-) Niestety na stronie Zary niektóre rzeczy wyglądają dziwnie :-)

      Usuń
  17. Dario, jaki polecisz krem taki na noc bądź gdy wiem że nigdzie nie wychodzę żeby dobrze odzywil i nawilżal skórę bo moja skóra staje się coraz bardziej sucha - okres grzewczy ;( tragicznie wpływa na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niezmiennie najlepszy na noc jest La Roche Effaclar H :-)

      Usuń
  18. Obie stylizacje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ładnie, pięknie i uroczo ale największy koszmar to pójść odpicowana w sukienkę na kolację Wigilijną do rodziny i musieć tam zdjąć buty. Zbrodnia totalna-kapcie do takiej kiecki. Od razu odechciewa mi się gdziekolwiek iść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zdejmujesz buty gdy jesteś z wizytą? Czy rodzinka nie wie, że gości przyjmuje się w butach, które stanowią całość kreacji z sukienką? Zresztą u panów ta zasada obowiązuje przy garniturze, bez butów nie można. Może należy udzielić im lekcji stosownego zachowania i stosownego stroju w sytuacjach proszonych kolacji?

      Usuń
    2. Myślę, że taka uwaga mogłaby wywołać niepotrzebne emocje, a święta to jednak powinien być czas pojednania :-)

      Usuń
    3. Ja zawsze mówię, że buty to element mojego stroju i dlatego ich nie zdejmę. Szczerze mówiąc to od swoich gości też tego absolutnie nie wymagam- jeżeli nie chcesz to nie zdejmujesz butów

      Usuń
    4. Dario, jak zwykle wyglądasz przepięknie! Zwłaszcza w czerwonej sukience- to jest zdecydowanie Twój kolor. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, jesteś prześliczna!
      Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego z okazji zblizających się świąt!

      Usuń
    5. Ewa, wszystko zależy od rodzinki, a jak z nią bywa, to pewnie każdy wie ;) Niektórzy nie wiedzą tego co napisałaś, dla innych ich dywany i parkiety są ważniejsze od ludzi itd. itd. Są ludzie, których nie zreformujesz, niestety. Zapraszajmy ludzi do siebie, zabrońmy im zdejmowania butów - może wtedy niektórzy się nauczą :) No, a samemu idąc w gości bierzmy ze sobą buty na zmianę, dopasowane do kreacji. Nawet zwykłe balerinki będą lepsze niż kapcie ;)

      Usuń
    6. Tak, balerinki to dobre wyjście z sytuacji. Zawsze to lepsze, niż kapcie :-)

      Usuń
    7. Jestem zdania, że odwiedzając czyiś dom uszanujmy panujące tam zasady. Próba reformowania czyiś poglądów może okazać się nie najlepszym pomysłem przy okazji świąt, bo może prowadzić do konfliktów. Rozwiązanie z balerinkami na zmianę myślę,że będzie idealnym kompromisem. :) Dario pięknie wyglądasz w tych stylizacjach!
      Pozdrawiam serdecznie Ania

      Usuń
    8. Weźcie pod uwagę, że w niektórych regionach Polski ludzie na co dzień zdejmują obuwie i nie istnieje zasada, aby w przypadku odwiedzin zdejmować buty. Każdy ma swoje zasady, należy je szanować. Poza tym - ludzie są różni, niektórzy nie dbają o swoje buty, nie oszukujmy się. Wyobraźcie sobie piękną drewnianą podłogę w rysach ze szpilek...

      Usuń
  20. Piękny ten asymetryczny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam te sztyfty sześciany, są genialne. Chyba na Aniołka zakupię tez piórka.

    OdpowiedzUsuń
  22. ta pierwsza stylizacja przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ten zegarek można kupić w Polsce? 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Dario, w obu stylizacjach wyglądasz pięknie. Ale Twoje włosy, to prawdziwy skarb. Ja dopiero zaczynam zapuszczanie włosów, to moje grudniowe postanowienie. W przyszłe święta będę mogła pochwalić się efektami. Chociaż po 3 tygodniach pierwszych zabiegów (picie drożdży, olejowanie, wcierki) pojawiły się pierwsze efekty: włosy błyszczą i są miękkie. Ale przede mną bardzo długa droga, zaczynam od bardzo krótkich włosów dotychczas ścinanych prawie "na chłopaka".
    Powtórzę się: wyglądasz wspaniale. W czerwieni jest Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz zniewalająco. Bardzo podoba mi się stylizacja z czerwoną sukienką, a od Twoich włosów wzroku oderwać nie mogę ;) Makijaż, paznokcie i akcesoria. Wszystko piękne :)
    Stylizacja z koszulą też przyciąga wzrok, ale wygląda bardziej oficjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. W obu wyglądasz świetnie:) Myślę jednak, że na wigilijną kolację bardziej pasuje ta koszula ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Dario ! :) Mam duzy problem :( Chodzi o włosy... Kiedys miałam je ścięte krótko jakies 4 lata taemu na tzw bombkę.. boki dłuższe i tył krótki wygolony maszynką.. teraz je zapuszczam..sięgają delikatnie za ramiona.. rosną bardzo wolno.. ale jest tego przyczyna kiedys farbowałam je rozjaśniaczem pozniej juz tylko farba, codziennie prostowałam i bardzo rzadko podcinałam koncowki.. teraz nie farbuje ich juz od lutego , nie prostuje szusze zimnym powietrzem uzywam wcierek robie olejowanie itd opieram sie na twoich sposobach ale konkretnie chodzi mi wlasnie o ten wygolony tył.. wydaje mi sie jak by włosy w ogole nie rosły..włosy przy prawym i lewym ramieniu tak jak pisałam wychodza delikatnie za framie a środek jest o j jakies 3-3,5cm krotszy mimo to ze przy podcinaniu koncówek były juz wyrownane :( co robic ? :( bardzo proszę o jakąś rade.. z góry dziękuję za przeczytanie tego listu :p :) Miłego wieczoru :) Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  28. czerwona sukienka najpiękniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerwona sukienka jest przepiękna :) Nie mogę napatrzeć się na twoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  30. wersja sukienkowa dla mnie wygrywa, wyglądasz w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakiego używasz lakieru do włosów aby padtrzymac te piękne loki, fale? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Boska jest ta czerwona sukienka! I biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś piękną kobietą, naprawdę. W obydwu stylizacjach prezentujesz się wręcz nieziemsko :)
    Wesołych Świąt kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz! Obie stylizacje cudowne :)

    http://maartinikaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę Ty to masz gust :), rewelacyjne oba stroje, o włosach nie wspomnę bo to już nudne ;)):*
    a.

    OdpowiedzUsuń
  36. Droga Dario oraz czytelniczki bloga, mam do Was pytanie, bo wiem, że temat kwasów przewija się tutaj na blogu :) posiadam witaminę A (palmitynian retinolu) dokładnie taki: https://www.zrobsobiekrem.pl/pl/p/Witamina-A-palmitynian-retinylu/228 i zastanawiam się jak go mogę użyć? Według strony mogę go wymieszać z kremem, czyli do 50ml kremu (np. brzozowego z Sylveco) dodać dwie krople witaminy A? doradźcie proszę :) pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj
    Czy ta koszula to z terazniejszej kolekcji?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj
    Czy ta koszula z zary jest z terazniejszej kolekcji?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie jak zwykle! Czuć już święta :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I jedna i druga stylizacja przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć, piszę do Ciebie z ogromną prośbą, a mianowicie od dłuższego czasu męczy mnie swędzenie skóry głowy i prawdopodobnie łupież. Wczoraj byłam u trychologa, który stwierdził u mnie własnie łupież kosmetyczny i zapchane nadmiarem sebum mieszki włosowe. Jednakże od połowy wizyty odniosłam wrażenie, że Pani na siłę chce mi sprzedać swoje produkty, których nie będę tu wymieniać. Koszt jednego to prawie 200zł, a mnie niestety nie stać na tak droga kurację (a zaleciła mi 3 produkty). Dlatego może Ty polecisz mi coś na dobre oczyszczenie skóry z nadmiaru sebum? Może coś z apteki? Dodam, że wcześniej stosowałam Pirolam, po którym nie ma poprawy, obecnie kupiłam Pharmaceris na łupież suchy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dario,
    nieustająco pozostaję pod wrażeniem Twojej urody, poczucia smaku, subtelności, klasy.... :-)

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Czerwona sukienka świetna, sama ma taką i widze, ze chyba tak uszyta jest bo mi też odstaje przy dekolcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna ta czerwona sukienka❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja mam podobną sukienkę, również z Mohito- tyle, że w wersji beżowo-złotej! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiecka przecudna, prezentujesz się w niej fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature